
Vi firar Sommarlov och Födelsedag!








Nålbindning med vackert broderi



Först fika med min syster….
.




Vi promenerade till Waldermarsudde. för att äta…
Bordet var dukat…. NOBELMIDDAG
Vi fick sitta i ”Prinsens kök ”och äta soppa !!!


Utställning på Liljevallchs i Stockholm

Mina kompisar ute på gräsmattan…eller ?
Nää.. jag väntar på PLÄTTARNA istället!!
Min födelsedagsblomma har blommat i 7 månader… och nu är det knoppar igen!

FÖDELSEDAG
SOMMARLOV
VM I FOTBOLL
HEJA SVERIGE!
natur,blommor,växter och lite allt möjligt
A journal on food and wine, travels, holidays, photography, art and design (En journal om mat och vin, resor, semester, fotografi, konst och design)