Cykeltur med stopp

Vi testar dotterns cykel – lite vingligt och tungt !

Vi cyklade till Hökåsen ca 5 km blev det – pust!

Med några stopp – gulmåran blommar så fint 🌼🌼🌼

Nu har jag nosat klart 🐻‍❄️ lyft upp mig så kan vi cykla hemåt igen…

Mormor blev trött – hörde något att jag var för tung ❤️

Skönt med en cykeltur i värmen 🌞 hälsar Milou

Lämna en kommentar