
Vi testar dotterns cykel – lite vingligt och tungt !

Vi cyklade till Hökåsen ca 5 km blev det – pust!

Med några stopp – gulmåran blommar så fint 🌼🌼🌼
Nu har jag nosat klart 🐻❄️ lyft upp mig så kan vi cykla hemåt igen…
Mormor blev trött – hörde något att jag var för tung ❤️
Skönt med en cykeltur i värmen 🌞 hälsar Milou