19 juni Midsommarveckan

Varning för gnäll !!!

Ser ut som vildsvinen har varit här och bökat på kullen- vår fina kulle med hundlokor

Nej vänner – nu har kommunen bestämt att alla grönområden ska klippas före midsommar. Nu har våran äng helt plötsligt blivit grönyta? Gräsklipparen har klippt 3 gånger i år🙈

En filmsnutt när ängen börjar att blomma🌸🌼

Efterbild från balkongen…

Jag hittar inga ord…ofattbart 🙈

Dagens insändare i VLT…det gäller i hela Västerås!

Låt ängarna blomma 🦋 🌼 🍀 🌸 🦋

Lämna en kommentar