
Natt himmel och månen är halv – klockan är halv 12 och det är ljust fortfarande…solnedgång 22:15

Godmorgon vänner klockan är halv 5 – tyst och stilla bara fiskmåsarna är vakna…

Trött ”liten vit”❤️🐻❄️ varmt inne, skön svalka på balkongen!
Det blir en varm dag vänner 🌞 var rädda om er.












































































