Håll tummarna…

Jag är ute på tur med ”lilla röda”🚗 det saknas två blommor till graven – slutsåld i hela Västerås …

Provar att åka till Härnevi trädgård utanför Enköping.

Jag hade tur 🍀 det fanns några ”snötörvel”på hyllan

Skuggans cafe med läckra bakverk

Ett eget bord till mig 🍀

Gofika ❤️

Stannade till vid kyrkogården på vägen hem

Sommarblommor på graven 🌸🌸🌸

”Lyckliga Lotta i olika färger” med vit snötörvel.

Var rädda om er vänner ❤️

Isac studentfest 💛🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

Gästlistan är lååång 🇸🇪 💛

🇸🇪

🇸🇪 🏀 🏀 🏀

🇸🇪

Under plommonträdet 🌴

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

💕

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

🇸🇪

Presentöppning 🎁 💐

🎁🎁

Alla festdeltagare var nöjda..💕

Kvällens bubbelbad 🫧🫧🫧

Dubbelgrattis till bröderna Görling 🇸🇪💛

Student och Masterexamen

Ni är Bäst ❤️❤️ kram mormor

7 Juni 2006 ❤️

Idag är vi på kyrkogården – det blåser hårda vindar !

Vi sitter på bänken under tallarna på egen risk…

Vänner det regnar tallkottar – det smäller i marken!

Vi klarade oss från ”kottarna” 🐻‍❄️ hälsar Milou

En fin stund på bänken med ”lite skvaller” och gott fika.

20 år ❤️ älskade mamma och mormor.

Vi saknar Dig varje dag ❤️ ❤️ ❤️