Någon måste bli sist

 
 
Att äta granskott ska vara nyttigt,
ja,jag har smakat….
mjukt och granigt
 
Mitt ”Gubbatäcke” som jag vävt
tillsammans med min syster
på 80-talet
Nu är alla julsaker undanplockade !
 
Idag känns det lite bättre
har köpt Nozoil till min stackars 
näsa,,känns skönt…
 
 

Fångade en domherre

 
 
 
 
Envis förkylning i 14 dagar, med hosta som inte ger sig….
”lite” bättre !!
Nu kan jag titta på tv,  Sm i skidor från Falun
om jag inte somnar??
 
Och det bästa av allt, EM i KONSTÅKNING !
 
Linus ska hjälpa mig med en ny dator,
men först måste jag sluta hosta.
 
 
..

Veckan som gått

 
 
 
Svininfluensa,säsongsinfluensa
och vinterkräksjuka har kommit till Västerås.
Undrar vad jag har för bacill?
 
Ligga på soffan och ta korta promenader
Elis tycker det är tråkigt
Igår fick han följa med fam Görlings
till Björnön
 
och idag ska vi gå lite längre promenad